Jak dostrzec fake-newsy? Ćwiczmy z uczniami krytyczny odbiór informacji!

Jak dostrzec fake-newsy? Ćwiczmy z uczniami krytyczny odbiór informacji!

Jak sprawić, by uczniowie dostrzegali mechanizmy perswazji i manipulacji w informacjach publikowanych w internecie? Jak rozpoznać fake-news i deep-fake? Jak rozmawiać z uczniami o kulturze dyskutowania w komentarzach i o sposobie reagowania na spamerów, hejterów i botów? Podczas mojego wystąpienia podam kilka sprawdzonych metod, jak nie dać się postprawdzie.

Kliknij i dołącz!!!

Dołącz do konferencji: https://bit.ly/edumoconline2

Joanna Waszkowska

nauczycielka języka polskiego, MIEE oraz ambasadorka i trenerka platformy Edmodo. Entuzjastka gamifikacji, mediów cyfrowych oraz edukacji globalnej w nauczaniu. Pracuje metodą scaffolding dostosowaną do nauczania literatury. Należy do grupy Superbelfrzy RP, autorka bloga http://uczycielnica.blogspot.com/

Jak dostrzec fake-newsy? Ćwiczmy z uczniami krytyczny odbiór informacji!

Jak sprawić, by uczniowie dostrzegali mechanizmy perswazji i manipulacji w informacjach publikowanych w internecie? Jak rozpoznać fake-news i deep-fake? Jak rozmawiać z uczniami o kulturze dyskutowania w komentarzach i o sposobie reagowania na spamerów, hejterów i botów? Podczas mojego wystąpienia podam kilka sprawdzonych metod, jak nie dać się postprawdzie.

Oficjalny hashtag: #edumoconline

#EduMoc #EduMocOnline #EduMocOline2018  #mnożenieprzezdzielenie  #SuperbelfrzyRP #Największakonferencjadlanauczycieli

Partnerzy konferencji

Patronat medialny

edunews_logo-01min logoGN2min

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.