Marek Stączek

 

“Prezentacja PowerPoint nie ma ani „power”, ani „point’, a storytelling … ma moc i uderza w sedno”

Podczas sesji przekonam Was, że dzięki zastosowaniu storytellingu możemy (i jak to zrobić):

  • Zwiększyć swój wplyw w rozmowie.
  • Argumentować zachowując autonomię rozmówcy.
  • Przekazywać wiedzę, a nie informacje.
  • Przekonująco mowić o ofercie.
  • Budować partnerską relację przez zastosowanie story.
  • Radzić sobie w trudnych sytuacjach.
  • Skutecznie odróżnić się od innych.

 

Marek Stączek

ghostwriter, mówca, autor książek biznesowych. 
Pisze teksty wystąpień oraz książki z zakresu psychologii w biznesie. Prowadzi doradztwo w zakresie przygotowania do ważnych wystąpień oraz szkolenia i warsztaty z wykorzystaniem doświadczenia z własnej pracy zawodowej (przez cztery lata – Członek Zarządu). Specjalizuje się w doradztwie i szkoleniach z zakresu sztuki storytellingu, prezentacji publicznej, kreatywności. 
Jest autorem projektu rozwoju innowacji w organizacji – „Projekt 1:2:1”. Współpracuje m.in. z: Oracle, HP, Netia, Orange, Philips, TVN, Onet.pl, ITI, Wirtualna Polska, Medicover, Radio Zet, Bayer, Novartis, Pfizer, Universal McCann, DDB Warszawa, PZU, Warta, Ergo Hestia, Generali, Ernst&Young, Deloitte, Skanska, Coca-Cola, Mondelez, P&G. Autor bloga stoslow.pl.